dimarts, 18 d’agost del 2015

Going Downhill

No estic escrivint gaire aquests dies, no m'estic trobant gaire bé. La dieta que ens fan menjar no ajuda. Tot el dia amb ganes, menjar de baixa cualitat i uns esmorzars que fan fàstig (amb perdó).
Avui a la eldery home no m'he trobat bé. M'he marejat perquè l'esmprzar que hi havia avui no em venia gens de gust. Als dinars i sopars em puc adaptar perfectament però a l'esmprzar em costa més, i avui he decidit que dos plàtans era millor que el que ens donàven. El sol no ha ajudat i he hagut de marxar abans.
Hem anat a sopar per despedir a la Jessica, la voluntària d'Anglaterra. Ara ja només quedem la Jasmine i jo dels originals doncs després de sopar m'he tornat a marejar. Estic ara mateix amb aquesta sensació contrària de voler tornar ja, o quedar-me més temps. Per algunes coses em quedaria tota la vida, per altres firmaria ser a casa ara mateix...
Hauré de fer algo respecte el menjar perquè no aguantaré una setmana més així.
Me'n vaig a dormir, que no em trobo bé i ja és tard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada